slummerstund hos tandläkaren – hos Gunnel Johansson

Det har i alla fall inte hänt förut i mitt långa liv. Jag somnade nästan, liggande i tandläkarstolen. Vad var det som pågick? Tja, det var bara en rotfyllning i ett gammalt skrangligt tandskjul.

Om det är så, att ni inte har någon direkt favorit, så kan jag tala om att jag har det:  Gunnel Johansson i Mölnvik. Med tanke på isläget promenerade jag inte dit i måndags, men när solen gjort sitt, så tar jag långa benet före på den nya fina cykelvägen i den härliga vårsolens glans.

Kommentera

