bra dag då man lär sig något nytt!

Så har åter en dag i mitt liv gått till ända – nästan. Jag kollar bloggen och skriver:

 Tack vare, en mig okänd person, som kallar sig Laban, har jag lärt något väsentligt och prövat på något nytt. Jag har alltid tyckt att varje dag, då man lär sig något, är en bra dag.

Den gångna dagen känns även väldigt bra,  därför att  jag kunnat ge de härliga och frejdiga skate-arna ett konkret besked i positiv riktning, vad gäller skatepark i Gustavsberg.

5 svar to “bra dag då man lär sig något nytt!”

  1. Tomas Says:

    toppenbra Camilla, väldigt efterlängtat

  2. Johan Sandström Says:

    Hej camilla,
    Du är verkligen ett av våra föredömmen bland politiker. En människa som är mitt bland medborgarna och delaktig i verkligheten. Värmdö kommun ska vara stolta över dig och du ska även själv vara stolt över dig :-).

    Jag önskar att din partikamrat Regina Kevius kunde gå som praktikant och lära sig en bråkdel av ditt sunda förnuft och inlevelseförmåga. Då skulle Stockholm få bort större delen av sitt politiker och myndighetsförakt :-).

    Börja med coatching, du är en naturbegåvning Camilla :-).

    /Johan

  3. Ullacarin Lindquist Says:

    Tack Camilla för ditt arbete för alla som åker bräda! Fler politiker borde vara som du dvs lyssna på medborgarna! Fortsätt så 🙂

    /Ullacarin

  4. Christoffer Says:

    Tack Camilla för det jobb du gjrot! Nu hoppas vi skateparken börjar byggas inom kort!

    mvh

    Christoffer

  5. Tomas Wikström Says:

    Jag är väldigt glad för att Skateparken i Gustavsberg äntligen blir byggd. Alla kommuner med självaktning bygger en skatepark i betong för sina invånare då det är en enormt stor och snabbväxande sport/ social plats. Det är som en stor utomhus ungdomsgård som alla åldrar, o kön kan gå till och dessutom få nåt meningsfullt att göra istället för bus. Och dessutom få motion samtidigt. (det är super krävande att skejta…) Camilla du har gjort detta möjligt med din insats och skall ha all cred fö det

Kommentera

